باربری در زعفرانیه

ارائه برترین و بهترین سرویس حمل و نقل شهری و باربری در میرداماد

باربری در زعفرانیه

ارائه برترین و بهترین سرویس حمل و نقل شهری و باربری در میرداماد

باربری در شهرک غرب

باربری شهرک غرب در امر اسباب کشی قدم به قدم شما را همراهی خواهد کرد .

باربری شهرک غرب با بیش از دو دهه سابقه درخشان و تجربه های کاربردی در زمینه بسته بندی و حمل و جا به جایی اثاثیه در خدمت همشهریان گرامی در تهران و حومه می باشد .

خدمات اتوبار شهرک غرب بصورت تمام وقت ارائه می گردد زیرا زمان مطلوب مشتری های خود را نیز در نظر می گیریم . مشتری های ما قشر خاصی نیستند تمام کسانی که با ما تماس می گیرند و مشاوره می گیرند با توجه به زمان مناسب از خدمات بهره می گیرند .

حتی هزینه ها به صورت ریز و مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به صرفه اقتصادی خود از خدمات بهره بگیرید و یا حتی برخی را حذف کنید .

باربری شهرک غرب


خدمات گسترده باربری شهرک غرب در زمینه اسباب کشی و باربری به شرح زیر می باشد .

  • مشاوره و راهنمایی پیش از شروع بسته بندی و یا حمل و نقل : با یک تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره بگیرید .
  • ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی با قیمت مصوب ( در صورت درخواست مشتری )
  • اعزام نیروی متخصص در زمینه بسته بندی ( در صورت درخواست مشتری )
  • ارسال خودور متناسب با اثاثیه ( وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... )
  • اعزام نیروهای زبده و با تجربه در امر حمل اثاثیه
  • اعزام نیروهای توانمند و متبحر برای حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین و بد بار
  • اعزام نیروهای خانم برای محیط های مختص بانوان ( در صورت درخواست مشتری )
  • جابه جایی و چیدمان اثاثیه طبق در خواست و سلیقه مشتری
  • تضمین سلامت روان مشتری و سلامت اثاثیه
  • بیمه باربری در صورت درخواست مشتری

ما بهترین قیمت و بالاترین خدمات باربری خود را تضمین می کنیم . هدف ما جذب مشتری برای همیشه می باشد .

چطور اسباب‌کشی کنیم؟

هنگام اسباب‌کشی هیچ چیز ناراحت‌کننده‌تر از باز شدن کارتن، ریختن وسایل و صدای شکستن بشقاب‌های چینی نیست.

پس بهتر است قبل از پر کردن کارتن‌ها با وسایل باارزش با مهارت بسته‌بندی آشنا شوید.


هنگام بسته‌بندی این 10 مورد را به خاطر بسپارید:


1- کارتن‌ها را درست بسته‌بندی کنید 


برای داشتن کارتن خیلی محکم، ته جعبه بین درزها را نوارچسب بزنید. در مرحله بعد، نوارچسب را عمود بر چسب قبلی بزنید. برای محکم‌تر‌ شدن، کف کارتن روزنامه یا مقوای ساده بگذارید. با توجه به نوع وسایل، آن‌ها را داخل روزنامه بپیچید. بعد از پر شدن کارتن، در آن را بسته، روی آن نوارچسب زده، کناره‌های کارتن را برچسب بزنید. محتویات داخل کارتن و این که مربوط به چه کسی است را روی برچسب بنویسید.

  ادامه مطلب ...

فوت و فن های اسباب کشی آسان و بی دردسر

اسباب کشی شاید کار جالب و آسانی نباشد و بسیاری از افراد آن را خسته کننده بدانند، اما اگر آن را با برنامه ریزی انجام دهید و به تقسیم بندی زمان و تفکیک کارها بپردازید، از تداخل کارها جلوگیری کرده و از این کار کسل کننده نیز لذت خواهید برد. تعاون و همکاری اعضای خانواده در این کار، از موارد بسیار مهم است که نباید فراموش شود. درست است که اکثر افراد ممکن است در مورد اسباب کشی تجربیاتی داشته باشند و بدانند که برای اسباب کشی چه اقداماتی لازم است، اما یک سری نکات کلیدی وجود دارد که دانستن آن ها مهم است و باید رعایت شوند.

برای اسباب کشی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید

حتما بسته بندی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید و از افرادی که وظیفه ی حمل و جا به جایی بسته ها را دارند، بخواهید وسایل را به صورت دسته دسته حمل کنند. برای جلوگیری از سردرگمی در اثاث کشی، روی کارتن ها بنویسید که داخل آن ها چه اشیایی را قرار داده اید و مربوط به کدام قسمت از خانه است تا هنگام چیدن آن ها در خانه ی جدید دچار مشکل نشوید. اشیاء بزرگ و برقی از قبیل تلویزیون را حتما در جعبه های خودشان قرار دهید و در جعبه را با چسب مخصوص کارتن محکم کنید.

وسایل نظافتی و مواد شوینده در اسباب کشی

مواد شوینده و لوازم نظافتی را کنار بگذارید تا اگر لازم بود خانه را قبل از ترک نظافت کنید، به دنبال آن ها نگردید. حتی اگر لازم بود جاروبرقی را تا آخرین دقایق ترک خانه در دسترس قرار دهید.

استفاده از ساک و چمدان مسافرتی برای اسباب کشی

چنانچه ساک ها و چمدان های مسافرتی شما خالی هستند، از آن ها برای اسباب کشی استفاده کنید و تعدادی از لباس ها، ملحفه ها و حوله هایتان را در آن ها قرار دهید.

صرفه جویی در وقت در اسباب کشی

هر آنچه را که می توانید از مدتی قبل بسته بندی کنید تا مجبور نشوید تمام وسایل و اشیاء را در روزهای نزدیک به اسباب کشی بسته بندی کنید. این کار سبب می شود مقدار زیادی در وقت شما صرفه جویی شود، ضمن اینکه شما به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد و تمرکز خود را از دست نمی دهید. تنها لوازم و وسایلی را در روزهای آخر بسته بندی کنید که از آن ها زیاد استفاده می شود. برای مثال اگر زمستان است، لباس های تابستانی را زودتر بسته بندی کنید و کنار بگذارید. برای بسته بندی تمام وسایل نیازی به کارتن نیست و شما می توانید برخی وسایل و لباس ها را در نایلون های بزرگ و تمیز بسته بندی نمایید.

در اسباب کشی مراقب اشیاء و لوازم با ارزش باشید!

توصیه می کنیم که اشیا و لوازم با ارزش و قیمتی از قبیل قالیچه های نفیس و اشیاء عتیقه و نیز اسناد و اوراق مهم را همراه خود و با ماشین شخصی تان به خانه ی جدید ببرید و از قرار دادن  آن ها داخل بار و ماشین باربری جدا خودداری کنید.

جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی در اسباب کشی

بهتر است هریک از اعضای خانواده خود شخصا به جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی خود بپردازد تا بداند چه چیزی را کجا گذاشته است؛ به این ترتیب هنگام چیدن وسایل در خانه ی جدید دچار سردرگمی نخواهید شد. نام هر فرد باید روی کارتنی که وسیله های شخصی او در آن است، نوشته شود تا آن کارتن مستقیما به اتاق آن فرد در خانه ی جدید منتقل شود.

اشتباهاتی که باعث بهم ریخته نشان دادن خانه می شوند

مشکل از تابلوی هنری است 

استفاده از یک تابلو نامربوط به دکور خانه و یا تابلویی که سایز مناسبی نداشته باشد می تواند به راحتی یک فضا را بی نظم نشان دهد. بسیار مهم است تابلویی که آویزان می کنید به رنگ دیواری که پشتش است بیاید. تابلویی که خیلی کوچک باشد می تواند باعث بی نظمی شود، و تابلویی که بیش از حد بزرگ باشد می تواند اتاق را کوچک و بی الگو نشان دهد. توصیه می شود هر قطعه از لوازم دکور به شکلی به قطعات دیگر مربوط شود. برای مثال اگر فرشی ۵ فوتی دارید، تابلویی ۴ فوتی انتخاب کنید. هنر در برقرار کردن ارتباط بین وسائل خانه است. 

 بسیار مهم است تابلویی که آویزان می کنید به رنگ دیواری که پشتش است بیاید 

  

استفاده از لوازمی که به مراقبت زیاد احتیاج دارد 

اگر نمی خواهید دائما در حال اسپری کردن و پاک کردن باشید، پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید. برای مثال گرد و غبار بیشتر خود را روی سطوح تیره یا چوبی نشان می دهد. همچنین اثر انگشت نیز روی شیشه ها و آینه ها بیشتر خودنمایی می کند. همیشه حواستان به وسائلی که زودتر کثیف می شوند باشد و ابتدا آنها را تمیز کنید. 

پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید  

 

کهنه به نظر آمدن دیوارها 

بهتر است بیشتر به سمت رنگ های روشن و آسمانی بروید. رنگ های گرفته ممکن است فضا را کثیف و قدیمی نشان دهد. این بدان معنا نیست که این رنگ ها بد هستند، فقط مقداری حس قدیمی بودن را منتقل می کنند، و معمولا مردم چیزهای قدیمی را با شلختگی مرتبط می کنند. 

بیشتر به سمت رنگ های روشن بروید، رنگ های گرفته فضا را کثیف و قدیمی نشان دهد  

 

قاب عکس هایتان کج است 

برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید. ابتدا به چیدمان دلخواهتان برسید و جای هر قاب را مشخص کنید و سپس با دقت و طوری که محل قرار گرفتن قاب ها شلوغ و بی نظم جلوه نکند آنها را بچینید. گاهی قاب ها مانع یکدیگر می شوند و همین باعث شلخته شدن گوشه ای از خانه می شود. اگر می خواهید قاب ها را آویزان کنید نیز باید حتما از قبل برای تمام قاب ها برنامه بریزید تا الگویی بد شکل روی دیوار به وجود نیاید. 

برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید

  

سیم ها در معرض دید هستند 

هیچ چیز به اندازه یک مشت سیم درهم فرو رفته نمی تواند بهم ریختگی را نشان دهد. تمام این نقاط خانه را شناسایی کنید و با راهی هوشمندانه این اشکالات را بپوشانید. برای مثال سیم های کامپوتر را می توانید از پشت میز یا پشت دکور رد کنید و سیم هایی که آویزان است را در یک سبد زیر میز بگذارید. 

راهی هوشمندانه برای سیم های درهم فرو رفته و بهم ریختگی پیدا کنید 

  

در وسائل دکوری زیاده روی کرده اید 

وقتی لوازم دکوری را روی میزها یا قفسه ها می چینید مطمئن شوید همه چیز گروه بندی شود، همچنین مطمئن شوید بین وسائل فضا باشد، مثلا روی دیوار یک فضای بزرگ سفید لازم است. اگر روی یک میز همه چیز گروهی چیده شود ( مثلا در سه گروه ) بیشتر به چشم می آیند. داشتن دکوری زیبا به تعداد لوازم دکوری نیست، بلکه چیدمان مهم است. 

 

داشتن دکوری زیبا به تعداد لوازم دکوری نیست، بلکه چیدمان مهم است 

  

سایز قالیچه تان درست نیست 

برای جمع و جور کردن فضای اتاق نشیمن، و یکپارچه کردنش، مطمئن شوید که قسمت جلوی تمام مبل ها درست بالای قالیچه قرار می گیرد. 

برای یکپارچه کردن، مطمئن شوید که قسمت جلوی تمام مبل ها درست بالای قالیچه قرار می گیرد  

 

کاناپه و بالش ها به نظر صاف نمی آیند 

روکش چروک خورده و دفورمه شدن روکش کوسن ها می تواند باعث شلخته شدن هر اتاق نشیمنی شود. همه روکش ها را با دقت صاف کنید تا همه چیز یکسان و هموار باشد. 

 روکش چروک خورده و دفورمه شدن روکش کوسن ها باعث شلخته شدن هر اتاق نشیمنی شود 

 

باربری یوسف آباد - اتوبار یوسف آباد

**باربری یوسف آباد**اتوبار یوسف آباد**↔باربری آنلاین یوسف آباد↔fright_yosefabad ↔اتوبار باربری یوسف آبادخاور ۶متری↔ نیسان مجهز باچادربرزنتی اتوباریوسف آبادباربری  ادامه مطلب ...