باربری در زعفرانیه

ارائه برترین و بهترین سرویس حمل و نقل شهری و باربری در میرداماد

باربری در زعفرانیه

ارائه برترین و بهترین سرویس حمل و نقل شهری و باربری در میرداماد

سه توصیه مهم برای اسباب کشی

موعد اجاره آپارتمانم تمام شده و احتمال دارد تا اجاره آن افزایش یابد. تصمیم گیری برای ماندن یا رفتن بسیار سخت است ، من آپارتمانم را دوست دارم اما مهمتر این است که در 8 سال گذشته 6 بار جا به جا شده ام. هر ساله 20 میلیون ایرانی جا به جا می شوند و نزدیک نیمی از این جا به جایی ها در تابستان و در ماه های مرداد و شهریور انجام میشود. اسباب کشی ها با هم متفاوت هستند بنابراین هیچ طرح کلی برای اسباب کشی وجود ندارد در ادامه چند قانون کلی برای اسباب کشی توصیه مشود که بهتر است به ذهن خود بسپارید : 

اتوبار (افراد با تجربه) یا توانایی خود

مسلما اسباب کشی با کمک دوستان و افراد خانواده هزینه کمتری خواهد داشت اما فکر کرد ه اید که چقدر جا به جا کردن وسایل سنگین سخت و دشوار خواهد بود. موقعیت و بودجه خود را ارزیابی کنید و ببینید آیا توانایی مالی برای پرداخت هزینه های اتوبار را دارید یا خیر؟ مطمنا به این نتیجه خواهید رسید که بهتر است برای جا به جایی وسایل با ارزش و سنگین خود را به دردسر نیاندازید.

جا به جایی : فرصتی برای رهایی از وسایل اضافه

با بیرون انداختن وسایل اضافه می توانید ارزانتر، تمیزتر و سریعتر به خانه جدید خود اسباب کشی کنید. وسایل خود را دسته بندی کنید یعنی وسایل لازم و کارآمد را جدا گذاشته ، وسایل اضافی و خراب را دور ریخته و وسایل اضافی که سالم هستند ولی شما به آنها نیاز ندارید را اهدا کنید. جسور باشید. وسایلی که در طول سال از آنها استفاده نمیکنید ( و حتی فراموش کرده اید که آنها را دارید ) بهتر است که از آنهایی رهایی یابید مانند ظروف ادویه باز، شوینده ها، مجله های قدیمی و .....

وسایل با ارزش و قیمتی

بعضی از کارتن ها و جعبه ها را نگه دارید . حتی می توانید از خوار و بار فروشی ها کارتن های محکم و نه خیلی بزرگ را تهیه کنید. اگر تصمیم دارید خودتان از اسباب کشی را انجام دهید شما می توانید از این کارتن ها برای بسته بندی وسایل شکستنی و گران قیمت استفاده کنید زیرا بهتر است که آنها را در جعبه های کوچک و محکم بسته بندی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.